Guler100 Seyyahyolcu bizde 4ayligiz bu ay gercekten azaldigini hissettim dun havuc yedim ihlamur rezene papatya caylarini tukettim ciddi anlamda goguslerim doldu cok sasirdim ihlamur ozellikle birebir diyorlar sizde deneyin derim
Mom567 Seyyahyolcu ben 8 aydır kullanıyorum işime çok yaradı en çokta gece içiyorum daha güzel süt oluyor
Miraakdag Galactago kullanıyorum, bestlaka göre daha iy. İçerikleri çok benzer aslında ama benim sütüm galactago kullandıgımda daha fazla oluyor, tavsiye ederim
Gtfssdh Seyyahyolcu bende işe yaramadı etmediğinde gece birinden emdiyse diğerini sağdım günde 2 kere işte bu arttırdı e bebekteki malt işe yarıyor havuç ve marul salatası işe yarıyor