Ben beş ay önce doğum yaptım ve hiç iyi değilim tekrarlayan sinir krizleri geçiriyorum eşime ve ailesine karşı bazen nefret duyuyorum uzaklaşmak istiyorum ama ailem şehir dışında.gidemiyorum yanımda.kimse yok destek olacak evliliğimi bitirmek istemiyorum çocuğumu babasız bırakamam ama olmuyor toparlanamiyorum. Doğumum çok zor geçti devlet Hastanesi’nde tam dört gün süren çok zorlu bir doğumum oldu sonradjnda bebeğim on gün kuvezde kaldı sarılıktan kayınvalidem bebeğimi emzirmek için beni desteklemedi ben bunları ve birçok şeyi unutmaya çok çalıştım ama olmuyor o doğum ve sonrası benim psikolojimi çok bozdu biraz evden uzaklaşmak iyi gelir mi. Bunları yaşayan anneler yuvanizi ayakta tutmak güçlü durmak için neler yaptınız