Durumoms oğlum 19 Aylık dediğiniz gibi önce 6 aylıkken götürdüm dürbün gibi bir aletle baktı hiçbir sıkıntı yok burun kökü basık dedi geçmeyince 1 yaşında başka bir doktora götürdük o hem damla kullandı hem de yine aynı aletle baktı hiçbir sıkıntı yok 6 ay sonra tekrar getirin dedi hala devam ediyor ve korona korkusundan götürmeye çekiniyorum bu sefer artık özel polikliniğe götüreceğim doktor araştırıyorum çok geçmiş olsun inş biz geç kalmamışıZdır 😔 oğlumun dışa kayıyor sadece sizin de öyle miydi