Kızlar 8 ay önce doğum yaptım Göğüslerimin ucu çok küçük olduğu için Bebeğim emmekte zorlanıyordu 1 aylık mücadelenin ardından emzirmeyi başardım şimdi işe gitmek zorundayım saat ikide eve gelebiliyorum Dolayısıyla bebeğimi beslemek için biberon kullanmak zorunda kaldım Ve şimdi tekrar bıraktı bir aydır emmiyor sütüm bir günde sadece 30 cc çıkmaya başladı. Sizce artık bırakmamı mıyım bu işi. O kadar emzirmek istiyorum ki emzirme sondasını da denedim Fakat hepsi hüsranla sonuçlandı varsa bir önerisi olan yazarsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim