[silindi] melinaaa 3 gün önce benimde oğlum oldu aşı oda halsizdi çok uyudu normalde gündüz uyumaz ama ogün uyudu ateşi çıkmasın diye ateş düşürücüde verdim ama aşılarda uyku yapıyo bence korkma yani bana ebe zaten uyuması gerekiyo demişti
newmoom melinaaa olduk çok şükür 💝 Ama ama ayağı şişti çok ağladı 😣 yan etki yapıyor yavruma bu iğneler