Kalçayı 1 buçuk ay olunca çektirdik , aşı iki bacaktan bir koldan yapıldı gece ateş yaptı carpol diye bir şurup veriyorlar onu verdim (ama her bebekte ateş yapmıyormus ) sonra sabah ateş yoktu bende vermeyeyim dedim ama öğleden sonra yine çıktı verdim cok iyi düşürmedi bu sefer acaba düzenli mi kullanmak gerekti bilmiyorum