Deletedmom289 maşallah kuzucuga.. canım bunu niye dert ediyorsun.. ay ay tabloları var onların alt sınır ve üst sınır diye… sağlık ocağında bi problem görmemişler anlaşılan yoksa bebek takiplerinde obez başlangıcı varsa hemen önlem için bi şeyler yapıyorlar ben kuzenimin bebeğinden biliyorum.. doktorunuzada sorabilirsin.. ama bence sorun yok yani sadece anne sütü alıyormuş maşallah yaramış sütun.. daha ne olsun 🥰🤲🧿