Oğlum kolik 64 günlük. 15 günlükken acile İlk götürdüğümüz doktor kolik bebeklerde inek sütü alerjisi olabiliyor sen diyete başla sakinleşirse devam edersin dedi. Ben diyete başladım sanki biraz daha sakinledi gibi oldu yada bana öyle geldi. Gaz damlaları falan da kullanmaya başlamıştık çünkü. Onlarında etkisi olabilir. Sütüm az zaten mama takviyesi yapıyoruz. Alerjenik mama alıyoruz. Alerji tanısı koyulmadığı için reçete çıkartamıyoruz ücretin tamamını biz ödüyoruz. 250 TL bir mama. 5. Kutudayız artık büyüdükçe çok çabuk bitmeye başladı 5 gün falan yetiyor. Ben bi kaç gündür bilerek diyeti biraz bozdum peynir altı suyu , bakkala yedim bi iki dilim. Ama bebeğimde değişen birşey olmadı . Alerjenik bir belirti yok yani.
normal mama alıp denemek istiyorum Alerjenik olmayan. Sizce denemeli miyim ? Sonuçta tahminle yapılan bir durumdu bu alerjenik , büyük ihtimal değil yani gözlemlediğime göre. Kolik olan her bebek alerjenik mi ?
hangi mamayı tavsiye edersiniz ?