Deletedmom280 Bktzynp sdce sokaga cıkma yasagı klktı yarın bılım kurulu tekrr toplanacak yarin acıklma yaparlar sanrm
Bktzynp Bende merak ediyorum bugün izin günümüzdü ama şansımıza da hava çok kötüydü çıkamadık 😟 bilen öğrenen yazıp haberdar ederse çok mutlu olurum 🥰😊