Prenses-annesi1 Merhaba hanımlar bebeğim 1 haftalık doğumdan itibaren 20 gram vermiş doktor mama vermişti hastaneden çıkarken yoğun bakımda kaldı 2 gün. 3 saat arayla mama vermem gerekiyormuş emzirmeyi nasıl yapabilirim 2 saatte 1 emzirmem gerekiyor yine dimi
Kadert Prenses-annesi1 emzirdkten sonra mama vern ama öhce uzn uzn emzirn çtnkü meme alması zor olr snra bnde aynsını yaşüdm yoğn bakmda kaldı sütüm ğeç ğeldi mama verrk halada doymynca verym mama şuan 33 gnlğz ama sakn aç bırakmynn mamavern sarılk olr
Kadert Prenses-annesi1 emzirmeyi en geç 2 saatte yapn ama her istedğinoe emzirn ilk zamürlar yapşk dolayordk bizde az emmdikleri içn sık sık emmeleri çok iyi ilk bir hafta kilo almadk bizde hatta 170 gr verdk ama çabuk toparladıkk .şuan 4.5 kilo endişelnmyn
Prenses-annesi1 Kadert benim sütüm geliyor genelde mamadan önce emziriyorum zaten ama süt yetiyor mu bilmiyorum 10 15 dakka emiyor normal mi
Prenses-annesi1 Yldz32 emiyor sütümde var doktorum 3 saatte 1de mama verin dedi 2900 kilosu şuan az gördüğü için kilosunu mama önerdi
Kadert Prenses-annesi1 15 _20 dk denlyo zaten emme süresi çiş kaka yapıyorsa doyuyodur.ki aç olnca çok ağlyodu benm bebeğum oda ağlar ama .sarılığı varsa uyanamayablr .siz sağın arada mama yerine süt vern hem aklnz kalmaz hemde sarılığı yenersnz günde bir iki kerede mama vern kilo aldırr.ki mamalarda vitamnli
Kadert Prenses-annesi1 inşüllh toparlar kilosu iyi bişey olmz çıkmş bikere neden yoğn bakmda kaldı sumu yutmuş
Yldz32 Prenses-annesi1 cok da kucuk bir bebek degil bizim 2 180 ile taburcu oldu..surekli emzirin saralik acisindan mama takviyesinide az yapin o vakit 30 cc kadar mesela emen bir bebekse daha fazla mama fazla gelebilir 3 saate bir..het gogsu 15 dakika emiyorsa cok iyi sutunuzun oldugunu bebegin yutkunmasindan anlayabilir siniz birde bezlerinden bezlerinin agir olmasi lazim
Prenses-annesi1 Yldz32 ama emerken uyuyor normaldede çok uyuyor zor uyandırıyorum emzirmek için sarılık var dedi doktor biraz ondan mı acaba
Yldz32 Prenses-annesi1 tabiki saralikdan ötürü uyuyor cok iyi beslemeniz lazim..emerek yada sagarak verin..benim saraligi 12 ile taburcu oldu cokk cokk kucuktu nasil buyuyecek bu diyor lardi..ben biberon kullandim siz tabiki kullanmk zorunda degilsiniz doydugundan emin degilseniz sagin verin saraligi gecene kadar en azindan