Selinsu Aysima_dagdagul bilmiyorum ama bence erken benimkide 4 aylik. 5.ayda tadimlara baslariz diye dusundum
Deletedmom414 Deletedmom381 valla eskiden şu basliklari duzenlerlerdi simdi herkes istedigini yaziyor. Acil elimde kaşıkla bekliyorum gibi bi konu olmuş 😂
VERA19 Aysima_dagdagul Daha çok erken,vermek isteseniz bile kendiniz yapıp verirseniz daha sağlıklı olur👍🏻
Aysima_dagdagul Deletedmom414 cevap yazma geç kardeşim o zaman ne kadar gereksiz insanlarsınız benim için aciliyeti olmasaydı acil yazmazdım yazma o zaman 🤬
Deletedmom381 Aysima_dagdagul pff ne yazıp yazmamam gerektiğini senden destur aldıktan sonra uygularım bundan sonra 🥴