Deletedmom315 Kızlar 23 günlük bebeğimin yüzünde bunlar çıktı sebebi ne olabilir :/ https://hizliresim.com/EqK5Ve
Zeynepikram Deletedmom315 bnm kızımda da vardı sağlık ocağında doktora gösterdim Yediklerin sütünden geçmiş acı tuzlu ekşi bide hazır tatlıdan olabilr bunları azalt dedi. Veya sıcaktan isilik serpmişte olabilir
Duygusm Deletedmom315 Yeni doğan aknesine de benziyor, tam bilemem tabii 🤷🏻♀️ Genelde zararsız döküntülerdir ama bebeği rahatsız ederse bir göstermek gerekir.
Yigitoglum_2 Deletedmom315 resim nasıl yüklüyorsunuz?? Lutf3n bende yüklicem ama yükleyemiyorum yardım eder misiniz
Deletedmom315 Zeynepikram yediklerim dikkat ediyorum aslında bu ara havada sıcak değil bilmiyorum artık :/
Eses20 Benim bebeğimde de çıkmıştı, doktor önemli değil böyle kırmızı döküntüler olur dedi, bi ay sonra falan geçti. Eğer kakasında mukus, kan varsa ve çok kusuyorsa alerji olabilir ama.
birelifhikayesi Her yenidoğanda oluyor demek ki canım benim kızımın yüzünde de çıktı doktora gittim bu dönemde normal yine de losyon felan yazayım dedi aldık ama boşuna kullanmış olduk kendiliğinden geçiyor zaten yenidoğan döneminde normalmiş zaten biz şimdi 4 aylığız hiç biri kalmadı.
mutlulukkutusu Deletedmom315 kahve,çikolatalı paketli gıdalar tüketme 2,5 su iç demişti doktorum. aynı zamanda gazda yapıyormuş bebekte kahve çikolata.
Duruu1 Deletedmom315 benim kızım da da olmuştu baharatlı şeyler yeme bide emerken falan kafası terlemesin çok kalın giydirme geçer Allah’ın izniyle bi dönem çoğu bebekte oluyo 😊
ElifAlmila Deletedmom315 benim bebeğimdede var yüzünde ve boynunda var. Dr sordum isilik olduğunu söylemişti. Boynundakiker gecti. Yüzündekilrr duruyo bepanthol sensiderm kullnıyorum. 22 günlük