kitapkokusu_ Bebeğim 1 bucuk aylıkken emmeyi bıraktı mama veriyorum suan 3 aylık uykuda ver diyorlar denedim olmadı gece uykusu işe yarar mı emmediği için sütüm de azaldı 30 cc çıkıyor. Napmam lazım bilen var mı ?