My_son Kizlar cocugun disari ciktigi yokta virus biterse cikcak isallah ayakkabi almak istiyorum ilk adim ayakkabilarindan onerdiginiz marka varmi fotograf fln atsaniz? En azindan fikir olsun bana simdiden
Minomm My_son merhaba 1 hafta önce aldım bende.. vicco tiny modelini 19 numara.. gayet güzel oldu. Bebeğim kiz:)
Tontisimm My_son adidas almıştım onu giyiyor sadece ayakkabı konusunda çok takıntılı🥺 terlik aldım onu bile giymiyor.. çok hafif ayakkabı rahat. Ama viccoda çok iyi bir tanede ondan almayı düşünüyorum.
Pamuk_seker My_son alcağım inşallah bende yeni yeni yürüyor 11 aylik kızım bakıyorum henüz bende 😊😊😊😊
My_son Tontisimm tamamen yumusak dimi katlanabiliyo adidasin oyle ayakkabisini hic denk gelemdim ondan soruyorum cok sertti alti hep
My_son Pamuk_seker bizimki 7 aylik ama iste virus bitti aldik giydik derken sizin bebisin ayina denk gelcek sanirim 😄 vicco internette de baya iyi yorum almis varmi sizin beğendiğiniz model
Tontisimm My_son evet evet katlanıyor ben başka model beğenmiştim ama çalışan bayan bunu önermişti tamamen doktor onaylıymış zaten kızımda ondan seviyor demek ki😂
Pamuk_seker My_son spor tarzı düşünüyorum bende henüz yok beğendiğim zaten virüs bitti fakan derken kış gelecek boyle giderse yazlık bir tane var kırmızı çok.guzel ama 21 numara 19 giyiyor kızım 😊
Deletedmom318 My_son Adidas altarun ve Nike revulation almıştım ikisinden de memnunuz birde yaz için crocs sandalet aldım balkona çıkarken giyiyoruz 😂😂😂