Arkadaşlar merhaba. 12 günlük anneyim; sezaryen olunca sütüm zor geldi. Ama şükür hallettim. Tabi bu süreçte kim ne derse yaptım. Yedim içtim. Promaltlar, rezeneler, bestlaklar, hurmalar daha neler neler. Aklınıza ne gelirse. Ama şimdi de başka bir derdim var sanırım. Bugün göğüslerim çok sızlıyor. Dolular belli şişler. Henüz mastit gibi sertlikler bezeler falan yok şükür. Ama bu yorucu süreci daha yeni çözmüşken bir de onunla uğraşmayım ne olur diyorum. Allah’ın izniyle olmaz. Sizden tavsiye istiyorum. Tedbir olarak ne yapabilirim. Sık sık emziriyorum bugün bol bol sağmaya da çalıştım biraz rahatladım. Başka tavsiye veren olursa sevinirim