cocukadam Merhabalar 2 aylık bebeğim var reflü yatağında yüzüstü yatırıyorum en güzel öyle uyuyo sırt üstü yatırınca uyanıyor yüzüstü yatırmamın bi zararı olur mu
Mom0870 cocukadam kafasını kaldırabiliyorsa yakınında yatıyorsa sorun olmaz benim oğlumda alıştı 6 aylık olduk hep yüzüstü yatıyor.
Kahverengi4 cocukadam canım korkutmak gibi olmasın ama bebeklerde ani ölüm diye birşey var. Yüzüstü uyumak onu tetikleyebiliyor. 2 ay yüzüstü uyumak için çok erken. Benim bebeğim 9 aylık o da yüzüstü yatıyor. O da doğduğundan beri yüzüstü yattı çünkü dopuar doğmaz yoğunbakıma girdi orda gaz sıkıntısı çekmesin diye yüzüstü uyutuyorlar. Tabi makineye bağlı ve başında sürekli hemşireler oluyor. Mümkün olduğunca yan yatırmaya çalış. Yüzüstü sadece gündüzleri uyusun yani gözünüz üstündeyken. Çünkü başını daha çeviremez ve Allah korusun yüzü yastığa gömülürse düşünmek bile istemiyorum.
melinaaa cocukadam Vallahi yalnış mı yaptık bilmiyorum ama biz doğduğu günden beri yüz üstü yatırıyoruz elleriyle kendisini fazla rahatsız edemiyor şuan 2 ay bitti 3 e girdik hala yüzüstü yatar kızım bi problem yaşamadık uyurken ossuruyor gaz çıkarıyor rahatlıyor ama sort üstü vya yan yatınca eller devamlı yüzünde on dk da uyanıyor🌸
cocukadam Mom0870 evet kafasını kaldırabiliyor sadece gündüzleri ben uyanıkken o şekilde yatırıyorum o zaman sorun olmaz inşallah 😊
cocukadam Kahverengi4 tabi çok haklısınız geceleri kundaklayıp sırt üstü yatırıyorum gündüzleri sadece yüzüstü ve söylediğiniz gibi gözüm sürekli üzerinde
Kahverengi4 cocukadam o zaman bir sıkıntı olmayacağını düşünüyorum 😊 Allah sağlıklı ömürler versin 🙏🏻🌼
Mom0870 cocukadam gündüzleri hiç sorun olmaz ☺️ Korkkma. Çok işin felan olursa bir bebek telsizi al koy yanına 💕
Dorukhh Benim oğlum 4 aylık üç haftalıkken başladık yüzüstü yatırmaya çok seviyor ve rahatlıyor.sırt üstü olunca hep sıçrayıp uyanıyor.ilk başlarda çoook dikkat ettik hep gözümüzün önündeydi.burun deliğinin asla kapanmaması lazım.çarşaf gibi bişey varsa çok gergin olması ağzını burnunu tıkamaması lazım.şuan kafasını çok rahat kaldırıyor yana çeviriyor o yüzden daha rahatım
cocukadam Dorukhh bunu duyduğuma çok sevindim benimkide aynı çünkü sırtüstü yatarken hep sıçrıyo ya da elleriyle kendini uyandırıyo o zaman dikkat ettiğim sürece sıkıntı yok teşekkürler 🙏
nurbanu29 Benım oğlum da doğduğundan 4. Ayına kadar yüz üstü yattı hep kafasını tutabiliyodu ama sırt üstü yatıramazdım hemen uyanırdı 4. Ayda sünnet olunca mecbur alıştı sırt üstüne suan 10 aylık sırt üstü yatıyo artık ama yüz üstü rahattı demekki uyanmazdı hiç 😂 yine de dikkatli olmak lazım ağzına burnuna kontrol ederek yatırın
FundaDeniz Benim oğluş da 2 aylık gece yanımda yatıyor ve sabaha karşı çok gazı oluyor, çare olarak yüz üstü yatırıyorum rahatça gazını çıkarıp uyuyor. Başını çok rahat kaldırıyor çevirmeye çalışıyor bazen,ama ben yine de kontrol ediyorum.
cocukadam FundaDeniz benim bebeğiminde sabaha karşı çok gazı oluyo neden o zaman acaba biliyo musunuz
Kubuu1 cocukadam ben de bebeğimi hep yusurlstu yatırdım eğer başını cevirebiliyor kendini kurtarabilir oyle yatırın yenidoganken genelde göğsümde uyurdu sonra öyle alıştı özellikle gece uykusunu hep yüzüstü uyur önemli olan kendini kurtarması