Selinsu benim kızımda 3 aylıktan beridir öyleydi oturmak istiyordu hep kucağımda yarı oturur vaziyette tutuyordum ama o ısrarla dik oturmak istiyordu şu an 5 aylık olucaz bu hafta 4 aylıktan beridir emzirme yastığı gibi olan yastığımız var onun arasına koyup oturtuyorum hiçte sorun yaşamadık bebeğiniz hazırsa zaten oturmak ister kızım şuan gayet 6 aylık bebekler gibi tam oturabiliyor oyuncaklarına eğilip alıp geri doğrulabiliyor hatta bu hafta ara ara desteksiz bile oturabiliyor sizde denemelere başlayabilirsiniz bence