Premses- 😀😀 hastaneye birşey demiyorlar canım.. Hatta geçen hafta sonu oğlum 1 gün yattı hastanede rapor çıkarttık anne baba emzirme saatinde hastaneye gidebilir tarzında polis çevirdi raporu okumadı bile geç dedi.. Hastanenin ismine baktı sadece yani. Sonra tekrar hastaneye götürdüm kimse çevirmedş. Ama tabi şans meselesi 😀garantiye almak lazım bide 112 bağlanmıyor ne taraftaysanız oranın polis merkezini arayın onlar izin veriyor ben ildem tarafındayım mesela ildem polis merkezini aradım dün kız kardeşin rahatsızlandı araç plakasını aracı kullananın adı soyadı hasta adı soyadı ve gideceği hastaneyi soruyorlar