BirBabaHindi Normalde oğlumu doğunca hemen sünnet yaptiracaktik ama doktor bebeğimin peygamber sunnetiyle dogdunu ve hemen yaptirmamamiz gerektiğini bir yaşına kadar beklememiz gerektiğini söyledi , böyle olan var mı beklediniz mi
Ozgeb BirBabaHindi benim yeğenimde vardı. Bir buçuk yaşında yaptırmışlardı hastanede 3 gün falan da kalmışlardı diye hatırlıyorum. Bir süre kıpırdatmamışlardı falan. Umarım kolay bir şekilde atlatırsınız
BirBabaHindi Mugehan yani pipisinin ucu sünnet olmuş gibi kesik , çiş yapmasını falan bazen etkiliyomus bazende sünnet olmasına gerek kalmiyomus , bizim cisi yapmada vs problem yok çok şükür ama sünnet ettirmek için beklememiz gerekiyormuş
Hlyaeyp Benim oğlum da peygamber sünnetli henüz 2 aylık çiş yapmada bi sıkıntımız yok Doktorumuz da henüz bişey demedi çok az bi cerrahi operasyona ihtiyacı var dedi ama şu zaman bu zaman demedi