Melismelis hiç hata yaptım gibi düşünmeyin, blendır kullanmakla hata sende diyenleride dinlemeyin☺️ Aynı durumu yaşayan anca anlar sizi. Bende ek gıdaya geçtiğimde hep çatalla ezdim haftalarca direndim ama çocuğum her seferinde kusuyordu. Onun beslenmesi daha önemli deyip blendırlamaya başladım.1 yaşına kadar öyle devam etti. Tam yaşını doldurunca birden yemeye başladı😅 eline meyve, hurma, salatalıj gibi şeyler vere vere alışıyor sanırım. Ufacık bir tanede kusan benim çocuğum bile alıştıysa her çocuk alışır. Yeterki sevdiği şeyleri keşfedip onlarla denemek lazım. Hiç canınızı sıkmayın düzelir