Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yıl 25 günlük . Yemeklerini hep bulamaç , püre şeklinde yiyebiliyor. Katı olarak pek yemez . Hep blenderden geçirip sulandırırım çorba şeklinde tüketir . Taneli olmayacak yoksa direkt kusar. Bir pirinç tanesi bile istemiyor. Direkt öğürüyor. Kendisi yemeye gelince yiyor mesela burgu makarna bazen bütün bazen de ezerek yutabiliyor . Muz kayısı incir bebek kurabiyesi,salatalık , havuç küçük parçalar yıtabiliyor kendisi yerse . Ama ben verince yiyemiyor . Evet hata bende hiç blenderle tanıştımamalıydım çatalla ezip vermeliydim ama o zaman hiç yiyemiyordu. Mecbur kaldım. Sizce bu normal mi sizin bebeklerde de böyle mi ? Uzmanlar bulamaç değil de artık lokma halinde yedirmeyiz gerektiğini söylüyor .bu gidişle çok zor . Bazen çevremdekiler bu çocuğun bademcikleri olabilir diyorlar ama kendisi yiyince yiyor yani . Bana yardımcı olurdanız sevinirim😔