TutuKelesh Kızlar, 26 günlük bebeğim var. Emziriyorum İshal oldum. Muhtemelen benden de bebeğe geçecek her emzirmemde. Ne yapmam gerekiyor? İlaç da içemem her halde. Ne önerirsiniz?
Deletedmom381 TutuKelesh bende de olmustu ama ben acile gitmiştim ve serum takmislardi. O gün geçmişti şükür. Siz de gidin isterseniz.
Seminaliutkan TutuKelesh geçmiş olsun normalde ishal olunca kola içilir Türk kahvesi toz halinde yenir ama şimdi emzirirken de bunlar yapılabilir mi bilmiyorum kola olmaz ama Türk kahvesinin bir zsrarıbolmsz bence bir tatlı kaşığı yiyebilirsin sabah akşam
Limonlusu TutuKelesh patates haşlaması tuzlayıp yiyebilirsin. Prebiyotik damla kullanabilirsin yoğurt yiyebilirsin ve bol bol sıvı tüketebilirsin
Kubuu1 TutuKelesh pirinç lapası,muz haşlanmış patates yiyin bol bol su için kefir için ev yoğurdu yiyin ben bebeğinize geçeceğini düşünmüyorum. Anneden bebeğe sütle hastalık geçmez diye biliyorum
TutuKelesh Babyakd ayy gerçektenmi? Çok sevindim. Ne bileyim. Hani annede gaz olunca bebekte de oluyormuş ya. O yüzden
AdaArzu TutuKelesh Ben de bikaç gün öncesine öyleydim. Haşlanmış patates kuru Türk kahvesi leblebi yedim. Çok şükür bebeğime de geçmedi. Doktora sormuştum hatta geçmez demişti☺️