Erbualp Anneler merhaba biz 35 günlük olduk Bugün . Oğlumun ense saç dibinde kızarıklar fark ettim ve kafasının yukarı doğru o kızarıklık devam ediyor . Sizde de böyle bi durum yaşayan var mı normal mi acaba ??? Kontrolümüz 10 gün sonra .
yigitalpinannesiii Erbualp ilk resim bizimkinde de var doktor doğum lekesi yeni soğanlarda olur kaybolur dedi canim
Deletedmom44 Erbualp bizde 35 günlüğüz aynı yerde benim de vardı azaldı isilik gibi bişey belkide isilikti kabarcıklı