Selam anneler. Aralık ayında doğum yaptım, ocak ayında aile sosyal bakanlığa emzirme parası başvurusu yaptım nisan başında ödenir dediler. Edevletten baktığımda hala ödeme aşamasında yazıyor. Bu kadar zaman mı alıyor? Bana ödenmeye hazır olunca ne yazması gerekecek?