Deniss99 Bebeğim 2 aylık dış belirtisi ve damağında beyazlık var bu normal mi peki o da eliyle vuruyo bize
snmymc Biz de 4 ay 26 günlüğüz 2 gün önce göründü dişimiz şu diş kaşıntısını nerdeyse 1 buçuk aydır yaşıyoruz kendi kendine beşiğinde uyuyan çocuk kucaktan inmez oldu ağlamalr huysuzluklar ama diş göründüğnden beri uykularımız yine düzene girdi çok şükür şuan diğerini kaşıyor el yine hep ağızda ama biraz olsun daha iyi fark ediliyor eskiye göre