Yarın doktora gideceğim. Ama bu sorunu yaşayanlarınız oldu mu? On güne kadar normal olarak kabul ediliyor.@ bebeğim on günde bir kaka yapıyordu ama artık on günü de aştı. Pandemiden dolayı daha önce götürmedim. Keyfi yerinde kilo alımı iyi gaz çıkarabiliyor. Ama kaka yok işte