sufflee 1yaşında oğlum, ek gıdaya geçince ilk 45 gün tadımlık ilerledik. Sonra tel öğün sonra iki öğün. Şimdi üç öğün yiyor(kahvaltı, meyve ve akşam yemeği) ana öğün anne sütü. Eğer doyacak kadar verirseniz karnı doyduğu için emmez ve süt üretimi eskiye göre düşer.