Baharim aynen oyle canım abımın ogluna yaptrdık 4 gun rota dan hastanede yattı hanı ıshal olur rota olur olsa bıle agır gecırmıycekti ?? Doktorun cvbı olabılır bukadr basit çünkü,, tamam paralı olsun aşı takvımınde olmasın ama neden saglık ocagı yapmıyo saglık ocagındkı ebe bile yaptırma dedi , bı herkesın dusunmesı lazım herkes cektıgını bilir biz bu ası nın cok yan etkılerını yasadık oyle ates yukselmesi falanda degıl adını bıle koyamıyo doktorlr ,devletın aşılarındada boyle bısey olsa onlrı yaptrmazdım , bi bayan yazmıs milyon da bir oluyo benm suan birebir sahıt oldugm 4 cocuk war hatta bırısı 19 aylık rota oldu yıne hast yattı ozman asının amacı ne ? Yani milyonda bir degıl malesef okdr masum degıl bu aşı kımse kımseyı etkılyemez yaptırmayan cok nasıl yapılmaz dıye , bende yaptıranları istemıyorum ozaman herkesn cocugu kendine .ay yorumları okuudm sinir geldi😂😂😂 😘😘