Deletedmom322 Arkadaşlar 1 yaşından sonra inek sütünden çok keçi sütü tercih ediliyor hani ya, benim bebeğim şu an 10 aylık hep kendim yoğurt yapıyorum inek sütünden. Keçi sütünden yapsam yoğurdu olur mu? Bi sakıncası yok değil mi?
Aryasare Deletedmom322 Ben keçi sütünden yapıyorum 6 bucuk aylık bi sorun yasamadım hiç, keçilerde kayınvalidemin keçileri 😊
Deletedmom322 Aryasare ben de bildiğimiz bi yerin keçisinden alcam. İnek sütünü de öyle alıyorduk. Mayalarken diğerine göre daha mı sıcak olması lazım sütün? Sanki öyle duymuştum
Aryasare Deletedmom322 Normal inek sütüyle yaptıgımız gibi oluyo ısısı, mayayı 1 kasık fazla koyuyorum sadece daha kıvamlı oluyo