zeynepzeze Merhaba kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı? Canon selphy diye bir cihaz var beğendim aslında ama kullanıp memnun olan var mı acaba.??
Tbg zeynepzeze evet bzde vAr cok begendık günlük tarıhlı bebegımuzn bzm fotolarımızı cıkartıyoruz güzel anı oluyor
zeynepzeze Tbg Aaa canon selphy mi var 😊 İnternetten biraz izledim ama kağıt falan da almam gerekiyor değil mi. Baskı kalitesi fotoğrafçılar da ki gibi oluyor mu?
Tbg zeynepzeze evet kalıtesı aynısı fotodakı gıbı cıkıyor. Kagıdıda kartusla bırlıkte satılıyor aynı anda bıtıyormus bız yenı aldık sayılır. 100 tane kagıt ve kartus ıcın 200 tl makına da 800 tl
Mrs_Sunshine Ya bende baktım da çoğu kis i görüntü kalitesinin çok düşük olduğunu ayrıca kartuşunu da ekstra almamız gerektiğini yazmıştı içinde 2 mi 4 mü ne veriyorlarmış
YDE Mrs_Sunshine bu yakın arkadaşımda var evet çekip çıkartıyor fotografları ama kalitesi aşırı düşük. Tatlı, sevimli ama kalitesiz bence.
zeynepzeze Mrs_Sunshine Buna da bakmıştım pek memnun olan yoktu kullananlarda. Selphy güzel ama baya pahalı oluyor tabi 😏
Minikcivcivim zeynepzeze bizim evdekinin numarasını hatırlamıyorum ama netten baktım e414 de benziyor