Newmothers Arkadaşlar hamileyken ister istemez özel bölgemi jiletle alıyordum ve baya yukarıya doğru çıkmışım 😔 şimdi 25 gün oldu dogum yapalı ameliyat yerimde de kıllanma oldu, jiletle ya da tüğ dökücü kremle alsam bir şey olur mu sizce yarayan
asafoglum Newmothers sakın jilet vurma bekle biraz geçsin ameliyat yerine jilet vurulurmu tahriş olur mafedersin mikrop kapar.Etrafını al tam o bölgeyi alma bir şeycik olmaz.Tüy dökücüde zarar verebilir kimyasal sonuçta.
Anne111 Newmothers ameliyat yerin daha yeni cnm kimyasal kullanma derim jiletds zsten yapilmaz biraz daha bekle tamamen iyilesene kadar derim
Annesirintugceuzun Newmothers Bence iyileşene kadar bekleyin. İyileştikten sonra ağda ile alırsınız. 🤦🏻♀️
Sum87 Newmothers ben hamilelik ve dogumdan sonra hep jilet kullandım bir sorun olmadı ama normal jilet değil venüs 5 bıçaklı hiçbir şekilde çoğalma artma sertlesme vs olmadı 🌸
Misskokulum Newmothers henüz cok yeni ameliyat yerin oraya hiçbir şey sürme jilet de dahil 40 indan sonra ağda yapabilirsin
Sum87 Misskokulum ortalama bir haftayı buluyor ama sert ve sık çıkmıyor çoğalma da olmadı bende bazen kollarımı bile alıyorum 🙄😅 belki cild yapısıyla alakalıdır bilmiyorum 🤷🏼♀️😊
Anne111 Newmothers bilmiyorum ben sezeryan olmadim ama dogum dikislerim 50 gun sonra tamamen gecmisti bende temizligimi epilatorle yapiyorum dogumdan 3 hafta sonra yapmistim ama dikis yerime dokunmamıştım 50 gun sonra orayi alabildim seninkide tahmini oyledir cnm
Newmothers Sum87 FrenchPress Annesirintugceuzun Anne111 peki hepinize teşekkür ederim yorumlarınız icin😘