Ikrabebek Bebeğim 6 günlük. Dün kavuştuk yavrumla. Dün ikindi 3 te aldım bebeğimi ama hala kakasını yapmadı. Normal midir idrar var ama kaka yok. Ne zamana kadar normaldir?