Gamzeinan canım geçmiş olaun benim bebeğiminde sağ böbreğinde 4-5 tane taş vardı 2 aylıkken tesadüfen öğrendik herhangi bir rahatsızlık yapmadı.hemen çocuk nefroğuna götürdük medipolde prof cihangir akgün hocaya bize bebeklerde bu durumun sık görüldüğünü mama alan bebeklerde çok sık karşılaştıklarını söyleyip “ ŞOL “ suyu denen bir su hazırlatıı eczanede ,idrar tahlil yaptı çok yoğun kum döktüğünü söyledi 2 ay o suyu kullandık sonra gitmek istediğimizde kendisi başka bir hastanedeydi bizde floryada medikal park liv hospital var orada prof ayşe balat a götürdük açıkçası çok memnun kaldık kendisinden daha ilgili bir doktordu kendisi ,çok fazla tahlil verdi 1000 tl kadar tuttu ücreti taşlarıda düşmüştü bebeğimin 1 tane kalmıştı oda ufalmış çok şükür bide mama alan bebeklere 1 günde bardak su verilmesi gerekiyormuş .siz nasıl öğrendiniz taş olduğunu rahtsızlık verdimi