16102018 al bendede o kadar, doğum yapalı 19 gün oldu hala aklımın bir köşesinde o anlar var silemiyorum.. birine bir şey diyemiyorum desem “ay senin canında ne tatlı” oluyor. ama kimse ne yaşadığımı bilmiyor. doktor kontrole çağırmadı. dikişler hakkında pek bir şey demedi. iyi attıda affiniza sığınarak söylüyorum her yerden dikişim var.. ne zaman geçecek bilmiyorum.. siz yine cesaret edip bakmışsınız ben daha korkudan bakmadım bile şimdi tek duam tekrar alttan muayene tarzında hiçbir şey yaşamamak