Yeminle bende bıktım bununla ilgili post açmaktan meme reddini alamadık gitti 3 gündür hiç yok gibi yapılabilecek herşeyi yaptım emmiyo zoraki ayakta tabiki doymuyo mama veriyorum şimdi sormak isteğim şu mama verirsem 4 saatte bir emzirsem sütüm kesilir mi ben emziriyorum tam anlamıyla doymuyo 1 saat sonra 3 ölçek mama veriyorum uyuyo 1 saat uyuyo tekrar az Bi emiyo yine mama bu şekil sütüm kesilirmi