Berdemal canım öncelikle ben kendim yaptırıyorum uzun yıllardır kullanılan aşılar için gerekli görüyorum ama yeni çıkan aşılara karşı her zaman önyargılı olmuşumdur.
ama ebelik okuyan yeğenim yaptırmanın ne kadar mantıklı olduğunu sürekli tartışıyor benle hatta benim aşı yaptırmayan hocalarım var diyor. küçücük bebeğine su vermezken mikrop veriyorsun diyor bilemiyorum ben gene de o riskli almam şahsen.