nurhayatervaras Kizlar oğlumun bugün dişlerine bakayım dedim. Hep alta bakardım dedim üste ve yanlara da bakayım. Alt dış etleri hafif kabarık fakat üst ve azı dış etleri batağa kabarmış. Bu işte bir tuhaflık yoktur dimi 🤦🏻♀️
Sblsrgnsn nurhayatervaras benim arkadasin kizi ilk once alt yan disleri cikardi 9 aylik suan onlerhaka cikmadi benim oglumda 8 aylik olacak onlerde bisey yok onunda yan sizler baya bi kabarmis elleyince setlik geliyor sizinde ilk yanlar cikabilir
Dunyamsensn2008 nurhayatervaras Belli bir sıralaması yokbenim oğlum altlari çıkardı daha sonra köpek dişleri çıkarmaya başladı.Cocuktan çocuğa değişiyor 😊
sutkokusu nurhayatervaras üstten çıkartanda var benim bi arkadaşımın bebeği ilk üst dişlerni çıkarttı alt dişleri 1 yaşından sonra çıktı. Bi sıralaması yok diye biliyorum
nurhayatervaras Sevdasoylu aaaaa harika 😁💚 o halde bizde ilk üstü cikaricaz belli çünkü bayaga kabarmış
nurhayatervaras sutkokusu Yokmuş gerçekten neden kendimi hep at dişlerij çıkacağına inandirdim anlamış degilim 😊
FnurGokcan nurhayatervaras oğlum önce alt iki dişi çıkardı,sonra üst iki çıktı daha sonra da üst yanlar çıktı. Ay diş bitirdi bizi💆♀️
nurhayatervaras FnurGokcan ah bu dişler tüm dengeyi şaşırtıyor. Biz 10 ayligiz henüz çıkamadık. 🤦🏻♀️
Kaveda nurhayatervaras canım genelde ilk alt çıkıyor ama üsten çıkarana varmış hatta bizim bi tanıdık ilk azı dışını çıkarmış oğlu öyle dedi
Alyaninannesi_ nurhayatervaras kızımın alt dişlerini beklerken üst dişleri önce çıktı. Bende ilk alttan çıkar dye biliyodum ama nette flan bakınca byle bseyin olmadığını gördüm her iki taraftanda çıkabiliyomuş. Acısız ağrısız çıkar sizinkilerde inş 🌸
Yusram-47 Oğlum 6 ay 26 günlük mahvoldu diş yüzünden hala bişey görnmüyo kendini geri atıyo sürekli ağlıyo ısırıyo huysuzz ne yapabilirim bu süreci hızlandrmanın yolu yokmu düzgün uyumuyı bile :(