Tunisinannesi Bebeğim 6 aylık oldu. Hareketli bir bebek olduğu için yürüteç,hoppala tarzı birşey alalım diyoruz. Yürüteçe olumsuz bakanlar da var.Alıp ,almama konusunda kafam karıştı fikirlerinizi bekliyorum.
nurhayatervaras Tunisinannesi ben aldım ama oldukça gereksiz öylece duruyor. Gaza geldim yada getirildim almış bulundum. Ama sadece 5 kere falan binmiştir. Şimdi oğluşum yürüyor onsuz.
Fulyag Tunisinannesi Doktorlar önermiyorlar gelişimlerini etkilediği için hareketli olsa bile birlikte oynayarak bu ihtiyacını karşılayabilirsiniz 😊
morsevenanne Tunisinannesi gelişimini olumsuz etkilediği söyleniyor her yerde de yazıyor. Biz almayacağız.
[silindi] Tunisinannesi geleneksel bir anne iseniz alın, “modern” biranne iseniz almayın. Çünkü bel çıkıklığına sebep oluyor, zira Almanya da ki sağlık kurumu şiddetle karşı. Karar sizin 🤷🏼♀️
Tunisinannesi nurhayatervaras Aynen. Bende alıp almamak arasında kaldım binmeyecek diye tahmin ediyorum çünkü pusette bile karşısında onu eğlendirecek biri olmadiği zaman oturmuyor :) devrilme durumuda oluyormuş yürüteçte oda sıkıntı :/
Tunisinannesi Fulyag Bende bu fikirdeyim az çok canım. Sürekli birlikte oynayarak vakit geçirip yorulmasını sağliyorum. Sonra uyuyor zaten :)
Kuubra Tunisinannesi kvalidem almış bulundu, neyse denedik falan baya sevdi ilk bindiğinde ne olduğunu anlamadı tabi ama artık heyecanlanıyor ilerliyor kendi falan hoşuma gidiyor, bilimsel kısmına gelecek olursak benim 2 kardeşim de yürüteçle büyüdüler sapasağlamlar yıllardan bu yana süregelen Bi alet bilemiyorum her annenin kendi görüşü 🤷♀️
Zlg Tunisinannesi ben 8aylikken aldim cunki surekli yurumek istiyor ve yuruturkende belim.kopuyir ama sadece gunde bi Yarim saat kullanıyoruz onda ds özgürce koşturduğu icin cok mutlu oluyor ve heryere koşturuyor tabi rahat binmesi icin terasa cikariyorum
Alinadefne Tunisinannesi bnm eşim aldı getırdı 5 aylıktı. Sanırım. Valla cok işime yaradı bıde oglumda var. Iyı oldu yani bize
2lokummannesiii Tunisinannesi doktorum asla olmaz dedi ama biz aldık gün içinde toplasan 1 saat ancak durur. Çok hareketli oğlum. O yüzden ona da iyi oluyor değişiklik.
Zhnce Tunisinannesi ben aldım 80 TL falandı öyle pahalı birşey almak istemedim çünkü çok bindirmedim anca iş yaparken peşimde dolaşsım diye günde 20 dk falan maks durdu Alacaksan bile çok pahalı birşey almamanı tavsiye ederim cünkü çok cabuk sıkılıyorlar en azından birazda olsa yürütec ile oyalanır
Arasmertinannesi Zhnce nerden aldınız acaba? Bende alacağım ogluma ama burda ikinci el 80 tl gördüm. Siz sıfır 80 tl aldınız galiba
Tokkalh Tunisinannesi biz kullanıyoruz 8 buçuk aylığız. Yaklaşık iki haftadan beri azar azar bindiriyorum. Adım atmayı öğrendi onunla birlikte çok şükür. Dikkatli kullanılırsa iyi olacağını düşünüyorum. Bir de iyi bir yürüteç olmalı konforu yerinde olmalı.
seriifee12 Tunisinannesi ben erkek çocukları için zararlı kız çocukları için gerekli olarak duydum ama ne kadar doğru bilemiyorum almayı da düşünüyorum açıkçası
MerveNurT Tunisinannesi ben yürüteç almadım önermiyolarmış hani şey alabilirsin bende onu aldım ilk arabam ilk adım tutup itip yürüyolarya bide araba olunca 2 si birlikte güzel oluyor onu tavsiye edebilirim mama sandalyesi yerine ilerdede kullana bileceği sallanan mama sandalyesi hem büyüdüğünde saldalye olur oturur durdurada biliyosun kemeride oluyo ben tek kullanımlıktansa çok fonksiyonlu olmasını tercih ederiyorum herşeyde ya bir şekilde ilerdede kullana bileceği şeyleri tercih edeyorum ☺️
Nurcan03 Ben de yürüteç almamak için direnenlerdendim. En son baktım benim ufaklık oyuncak sepetini iterek ilerlemeye çalışıyor Walker yürüteçlerden aldık geçen hafta şu iterek ilerleyenlerden. Önünde oyuncak kısmı da var bayaa sevdi. Hem klasik yürüteç gibi kalça çıkığı vs riski yok. Yalnız bebeğiniz oynarken özellikle başlarda sürekli takip etmeniz gerekiyor.