BhrKrmn kızım 3 ay 27 günlük yaklaşık 3 ay 10.günün de falan başlamıştı gündüz hiç uyumuyordu gece uykuya geçmesi çok zor oluyordu kehribar kolyemiz vardı takmıyordum ben 1 haftadır takmaya başladım çok şükür düzene bindi gündüz 1 kez uzun 2 kez kısa uykumuz var gece 2 saatte bir uyanıyor emip geri uyuyor eski mızmızlığı kalmadı bin şükür ben kehribar kolyeye bağlıyorum şuan çünkü hala atak dönemindeyiz ama kolay atlatıyoruz insallah hep böyle devam eder