Arkadaşlar merhaba, daha önce bu konuda Bi post açıldı mı denk gelmedim ama sorum şu: bebeğim 4 aylık hamileyken benim demir eksikliğim vardı günde 3 kere kan hapı içiyordum, buna bağlı olarak şuan bebeğime kan testi yapılarak mı kan ilacına başlanmalı yoksa direk başlayabilir miyiz, doktorunuz sizi bu konuda nasıl yönlendirdi,