2cocukluanne222 kızlar düzenli emzirdim halde sağ göğsüm sis agriyo başına gelen varmi nasıl kurtuldunuz
Kaveda 2cocukluanne222 canım sutyen takma ılık duşa gir suyun altında ovala yukardan aşağıya tekrar sağ bebeğine emzir lahana yaprağı haşla koy iyi oluyor diyorlar. Ateşin olursa doktora gitmelisin mastist olmuş olabilirsin antibiyotik veriyorlar
defnesmomm 2cocukluanne222 duşta masaj yapın, YouTube’da mastit için videolar var. Sıcak havlu da çok iyi geliyor, ütü ile ısıtıp koyabilirsiniz. Buna rağmen geçmezse ve ateşiniz olursa doktora gidin, antibiyotik kullanmanızı önerebilir 🍒
2cocukluanne222 babygirlandmom bugün sabaha karşı başladı üşüme geldi halsizlik falan biraz emzirdim biraz sagdim ama ağrısı baya var sütyeni falan çıkardım atletle duruyorum dokundumu aciyo
babygirlandmom 2cocukluanne222 mastit olmuşsun canm ılık bi duş alıp masaj yaparak sağ göğsünü düzelir insallah
2cocukluanne222 babygirlandmom yaptım cnm hepsini şükür iyiyim lahana yoktu ama havluyu ütüyle isitip göğsüme bastim rahatladım bugün az kaldi ama dune göre daha iyiyim
2cocukluanne222 Kaveda ateşim vardıda duşa girince rahatladim iyiyim şimdi ama sıcak havlu uyguladım dışta sıcak suyla falan ovdum