Bengubaran Merrvesph11 valla canım molfix denedim Bebegımde çok kötü pişik yaptı degıstrdım hemen slepyy kullanıyorum 😌ve gayet memnunum
Ozgejan Oğlum 4 aylık. Doğduğundan beri e bebeğin bezini kullandık. Baby&me markası. inanılmaz memnunuz ne pişik nede taşma problemi hiçbirini yaşamadık. Geçen hafta molfix deneyelim dedik fakat hep kakayı taşırdı. Tekrar baby&me aldık birdaha da kesinlikle değiştirmeyi düşünmüyorum. Fiyatı da çok uygun üstelik.