Merhabalar,oğlum 6,5 aylık ve 5 aylıkken ek gıdaya Geçtik doktorumuzun tavsıyesıyle.ılk ek gıda da kabız oldu ve ağlayarak yavrum yaparken catlayacak gibi oldugu ıcın doktor Fitil verdi.kullandık geçti.şimdi tekrar oldu yıne bıraz bekledım kendı yapsın dıye.gecmedi fitil vermek zorunda kaldım ve makatı yırtılmıs artık ıkınmaktan😭kayısı incir zeytinyağ denedım hep gecmıyor.ek onerılerınız var mı?bir de hangı gıdalar kabıız yapıyor?