Herkese merhaba, hayatımın resmen en zor dönemini yaşıyorum Bayramda bebegim rahatsızlandı ve 3 gün üst üste acile gitmek zorunda kaldık. Basta guzel guzel hatta nam nam sesleriyle yemek yiyen çocuk şimdi kesinlikle ağzını açmıyor. Ne versem kabul etmiyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayim:((