incim55 bebeğinde böbrek kisti olan varmı arkadşlar idrar enfeksiyonu oldu 36 günlük bebişim doktor böbrek ultrasonu çektirdi ve kist görüldü mr dendi ama MR çektirmekten korkuyorum ya solunum tüpü ve narkozla oluyormuş çok üzgünüm sizinde böyle bir durumunuz var mı
hande_k incim55 merhaba. Benim de bebeğimin bir böbreğinde kist var. Nasıl bir yol izlediniz acaba? Kist düzeldi mi? Bende çok endişeliyim. Bilgi verebilirseniz çok sevinirim 🙂
Azimenurr Benim kizimin 2aylik iken bobreginde kist ve supheli tas oldugunu soylediler ve 3.ay gittigimizde cok sukur temizlenmisti kendiliginden