Gamzem12_y Bugün sağlık ocağına gidecez dördüncü ay aşımız var kızlar spiral de takmak istiyorum tahlil alıyorlar mı çünkü adetim bi kaç gün geçti de
Ankarali Gamzem12_y hayır takmiyorlar adetliyken takıyorlar diye biliyorum. Dün gidecektiniz taktılar mi naptiniz