Miracimmm Deletedmom270 ilk çocuğuma doğum yaptım bebegim vefat etti o hiç aklıma bile gelmedi 2 yıl sonra yine doğum yaptım 2 ay önce geçen hafta gidip ikisini de çektim
Kalp26 Seda_123 hemen yatmamistir o halde ptt yi aradigimda yattıktan 60gün icinde cekebılırsınız dedi
Deletedmom270 Noyan52 Başvurular, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri ya da Sosyal Hizmet Merkezlerine yapılır. Bebeginizin kimliğiyle beraber gidip form doladuruyorsunuz 45 gun icinde pttye yatiyir
Timmyanne Deletedmom270 şartları nedir? Kimlere veriliyor? Maddi duruma mu bakılıyor yoksa doğum yapmış olmak yeterli mi?
Deletedmom270 Timmyanne Başvurular, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri ya da Sosyal Hizmet Merkezlerine yapılır.yok herhangi birsey sart bebegi olan herkese veriyir devlet. https://www.ailevecalisma.gov.tr/tr-tr/sss/sosyal-yardimlar-genel-mudurlugu/dogum-yardimi/ Burdan bakabilirsiniz
Noyan52 Deletedmom270 bişey daha sorucam anne ya da babanın gitmesi fark ediyo mu iki kişimi gitmeli nasıl oluyo
Deletedmom270 Bu arada dün çektim parayı geri iade olmamış mart 10 gibi başvurmuştum.28 mayista çektim
Deletedmom270 Noyan52 başvururken anne yada baba gidebilir bebeğin kimliğiyle farketmiyor ama laraya cekerken annenin tcsine yattığı için anne cekebiliyor