Deletedmom270 merhabar ben doğum parası icin başvurmuştum mart ayinda nisan da tc kimlik no uzerinden adiniza yatar dediler ama malum virusten çıkıp almadım para hala çekmedim para duruyor mudur belli bir çekme süresi var mi?
Azizeguney Deletedmom270 Belirli bi süre sonra para geri iade ediliyor sanırım devlete. Sonra sen telefondan tekrar başvuru yapıyorsun parayı yine senin adına pttye yolluyolar.
Deletedmom270 Kalp26 evet internnet 30-60 gun diyor ama sonra ceken dr olmus ariyorum ptt yi acan yok gitcem de bosuna gitmeyim diye merak ettim
Deletedmom270 Smyr6346 yaaa bende çıkıp alayim artik diyorum geri iade olduysa boşuna çıkmış olurum diye sormak istedim siz basvurali 5-6 ay oldu ama yeni mi gidip aldiniz ptt den
Deletedmom270 Kulahci eşim başvurdu sosyal guvenlik ve aile bakanlığına başvurdu galiba dogum belgesiyle veya bebegin kimliğiyle gidip basvuru yapiyorsunuz
asli_m_i Deletedmom270 Eşiniz nasıl başvurdu onun annemin başvuru yapması lazım mış benim eşim gitti başvuru yapmaya kabul etmediler eşinin gelmesi lazım demişler
MarlaSinger Ben Aralık ayında başvurdum bana yatmadı Cimer’e şikayet ettim bir sürü yeri aradım. Sonuç alamadım. Süre gibi bir şey olmadığını söylediler
Azizeguney Deletedmom270 Eşim unutmuş aradığı yeri isterseniz bi internetten bakın uzun süre almadığınız zaman para geri çekiliyor. Kendimden biliyorum yani
Deletedmom270 Annesivekizi başvurduktan 6 ay sonra cektim diyen de var 2 sinra gittim iade olmuş diyende var :/ jerhalde kafalarina gore davranıyorlar
Egeali Edevlette hep ödeme aşamadında gözüküyor fakat ptt ye gittiğinizde alabiliyorsunuz ben hep baktım ödeme aşamasındaydı sonra ptt ye gittim aldım
Deletedmom270 Azizeguney sizinki çocuk parası 300tl olan demi arıyorum internette yazan 144 ve 183 numaralarini ama açan yok
Azizeguney Deletedmom270 Evet. Canım 183 olması gerekiyodu galiba numaranın ama açmıyolarsa bilemiyorum 🤷🏻♀️
Deletedmom270 Azizeguney teşekkür ederim artik. Gidip soracağım şubeye artik geri gittiyse tekrardan başvururum bi şekilde