@Oslemm sigorta prim gunun önemli canım hatta son 60 gun içinde raporlu olman durumunda prım sayısıda dusuyor seni işveren işten cıkarırsa tabi benı hamıle oldugumu ögrendıklerınde işten cıkardılar 3 bucuk yıldır calısıyordum 8 ay boyunca 800 tl işşizlık maası aldım ama araya 6 ay izin girerse nasıl olur bılmıyorum sgk arayıp görüş bence