Oğlum 94 günlük bir hafta öncesine kadar çok güzel süt içiyordu sağarak süt veriyorum. İki saatte bir 100 cc içiyordu. Bu bir hafta oldu içmiyor ya 4 saate bir oda zorla içiriyorum bezini dün saat 8 de değiştim şimdi açtım azıcık işemiş ne olacak ya neden içmiyor anlamadım mama da içmiyor ne oldu nazar mı değdi anlamıyorum.